16. ruj 2011.

Incident: Ramo Mehmedović isprovocirao Dodika

"TI SI PREDSJEDNIK takozvane Republike Srpske, genocidne tvorevine", dobacio je jedan prolaznik predsjedniku RS-a Miloradu Dodiku tokom jučerašnjeg posjeta Sarajevu.

Navodno, radi se o građaninu Rami Mehmedoviću, kojeg je Dodikovo osiguranje odmah udaljilo.

"Ovo se ne bi moglo dogoditi u Banjoj Luci bilo kojem političaru. On omalovažava RS, pokušava da isprovocira. Mislite li da je ovo u redu, da ja dođem u Sarajevo i da me neko maltretira. Da RS zove takozvanom. Nije takozvana. Ona je Republika, mi je volimo i živimo za nju", kazao je nakon incidenta Dodik.

"Ja čak imam razumijevanja da je on ne voli, ali ne može meni doći ovdje i to govoriti", dodao je Dodik.

Do incidenta je došlo ispred sjedišta SDP-a u Sarajevu kad je medijima davao izjavu. Kazao je da je za neugodnost odgovorna Federalna policija koja je osiguravala skup.

Nema komentara:

Objavi komentar